Reklamacelamace kod stary

 

 

FAQ - Často kladené otázky

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace ?
 

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace. Pokud jde o výměnu telefonu za jiný, tento krok řešíme obvykle do 3 dnů, od obdržení telefonu na reklamační oddělení

Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů
 

Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či MacBooky a další PC na míru. 

Kdy obdržím uhrazenou částku?
 

Při vrácení zboží do 14 dnů vám zašleme peníze na váš účet, a to do 14 dnů od přijmutí zboží. Po ukončení reklamace vám vystavíme dobropis a do 5 pracovních dnů zašleme peníze na váš bankovní účet, který jste nám vyplnili do reklamačního listu. 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení