Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží do 14 dnů

1. V případě vrácení zboží, vymažte veškerá data a odstraňte hesla včetně odhlášení z uživatelských účtů a uveďte zařízení do továrního nastavení.

2. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Vyplňte váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.

3. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, pokud nebude k dispozici původní balení, použít vhodný kartonový box.

4. Balík pošlete na adresu SHMIT –  Reklamační oddělení, Slovanská 94,  326 00 Plzeň. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

Formulář ke stažení zde

Výměna zboží do 14 dnů

1. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, kam nám specifikujte, za který produkt jej chcete vyměnit. 

2. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, pokud nebude k dispozici původní balení, použít vhodný kartonový box.

3. Balík pošlete na adresu SHMIT – Reklamační oddělení, Slovanská 94, 326 00 Plzeň. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. 

4. Vystavíme vám dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku vám vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě vám zboží zašleme na dobírku. 

Formulář ke stažení zde

Reklamace zboží

1. Zálohujte svá data na zařízení, odstraňte hesla, gesta, Find My iPhone, odpárujte připojená zařízení. 

2. Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí. 

3. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list. 

4. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy. 

5. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu SHMIT – Reklamační oddělení, Slovanská 94, Plzeň, 326 00, nebo pomocí zásilkovny. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Také můžete donést zboží na jendu z naší prodejen. Před odesláním reklamace nás vždy kontaktujte. 

6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů, o přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vám příjde inforamční e-mail. 

Formulář ke stažení zde

FAQ - Často kladené otázky

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace ?
 

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace. Pokud jde o výměnu telefonu za jiný, tento krok řešíme obvykle do 3 dnů, od obdržení telefonu na reklamační oddělení

Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů
 

Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či MacBooky a další PC na míru. 

Kdy obdržím uhrazenou částku?
 

Při vrácení zboží do 14 dnů vám zašleme peníze na váš účet, a to do 14 dnů od přijmutí zboží. Po ukončení reklamace vám vystavíme dobropis a do 5 pracovních dnů zašleme peníze na váš bankovní účet, který jste nám vyplnili do reklamačního listu.