Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží do 14 dnů
1. V případě vrácení zboží, vymažte veškerá data a odstraňte hesla včetně odhlášení z uživatelských účtů a uveďte zařízení do továrního nastavení.
2. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Vyplňte váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.
3. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, pokud nebude k dispozici původní balení, použít vhodný kartonový box.
4. Balík pošlete na adresu SHMIT – Reklamační oddělení, Slovanská 94, 326 00 Plzeň. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
Výměna zboží do 14 dnů
1. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, kam nám specifikujte, za který produkt jej chcete vyměnit.
2. Zboží zabalte do původního balení tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, pokud nebude k dispozici původní balení, použít vhodný kartonový box.
3. Balík pošlete na adresu SHMIT – Reklamační oddělení, Slovanská 94, 326 00 Plzeň. Zboží je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
4. Vystavíme vám dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku vám vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě vám zboží zašleme na dobírku.
Reklamace zboží
1. Zálohujte svá data na zařízení, odstraňte hesla, gesta, Find My iPhone, odpárujte připojená zařízení.
2. Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství, které s vadou přímo souvisí.
3. Přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list.
4. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy.
5. Balíček odešlete doporučeně bez dobírky na adresu SHMIT – Reklamační oddělení, Slovanská 94, Plzeň, 326 00, nebo pomocí zásilkovny. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Také můžete donést zboží na jendu z naší prodejen. Před odesláním reklamace nás vždy kontaktujte.
6. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů, o přijetí zboží do reklamace a o ukončení reklamace vám příjde inforamční e-mail.
FAQ - Často kladené otázky
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace ?
Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů v případě záruční reklamace. Pokud jde o výměnu telefonu za jiný, tento krok řešíme obvykle do 3 dnů, od obdržení telefonu na reklamační oddělení
Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů
Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či MacBooky a další PC na míru.
Kdy obdržím uhrazenou částku?
Při vrácení zboží do 14 dnů vám zašleme peníze na váš účet, a to do 14 dnů od přijmutí zboží. Po ukončení reklamace vám vystavíme dobropis a do 5 pracovních dnů zašleme peníze na váš bankovní účet, který jste nám vyplnili do reklamačního listu.