Nejčastější dotazy

Jaký je rozdíl mezi použitým, rozbaleným, CPO / swap zbožím?

CPO / SWAP 

  • iPhony či jakékoliv zařízení z této kategorie nenesou žádné známky používání, telefon bez jediného škrábance či vlásečnice
  • na LCD a zadní straně nenajdete jediný škrábaneček či vlásečnici
  • nejlepší poměr cena / stav
  • plně funkční, jako nový telefon
  • základní záruka 12 měsíců
  • Kondice baterie je vždy 100 %
  • zboží včetně SHMIT krabičky a Shmit lightning kabelu a 5v adaptéru
Kategorie A+
  • nejlepší kategorie, telefony ve stavu zánovních kusů
  • 100% funkční a technikem ověřený
  • telefon může být ve stavu nového kousku nebo jeví minimální známky opotřebení(Vystavené, skladové, showroomové, minimálně používané a nebo pouze rozbalené kusy z důvodu předvedení produktu)
  • kompletně v českém jazyce
  • základní záruka na 12 měsíců 
  • Kondice baterie obvykle 75-100 %
Kategorie AB
  • minimálníznámky použití
  • 100% funkční a technikem ověřený
  • může obsahovat kosmetické vady jako jsou drobné oděrky, vyšisovaná barva krytu apod.
  • na displeji se mohou vyskytovat drobné známky opotřebení - NIKDY však ne - prasklé sklo či poškození s vlivem na funkčnost telefonu
  • základní záruka 12 měsíců
  • Kondice baterie obvykle 75-90 %

Kategorie B

  • iPhony z této kategorie již nesou známky používání (lehké i střední odřeniny nebo vlásečnice)
  • na LCD se mohou vyskytovat malé známky opotřebení - nemá vliv na 100% funkčnost telefonu
  • nejlepší poměr cena / výkon
  • plně zapnutý u všech operátorů
  • základní záruka 12 měsíců
  • Kondice baterie obvykle 70-90 %

Reklamace zboží

    Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno příslušenství Přiložte kopii dokladu o koupi k zásilce a přiložte vyplněný reklamační formulář Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou převzaty, poštovné není proplaceno ani při uznání reklamace. Celý balík pošlete na adresu SHMIT - Reklamační oddělení, Slovanská 1132 / 94, 326 00 Plzeň, je možné osobně vyřídit i na naší prodejně v Plzni na stejné adrese kde je pro vás otevřen obchod iPhone Plzeň
Můžu vrátit zboží do 14 dnů, když jsem ho používal?
  • Na vrácení nevyhovujícího zboží máte dle zákona 14 dnů. Je možné u nás sjednat možnost prodloužené výměny zboží 30 až 60 dnů. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.

 

  • Ke zboží přiložte doklad o koupi Číslo vašeho bankovního účtu, kam vám zašleme peníze. Přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy a Celý balík pošlete na adresu SHMIT - Reklamační oddělení, Slovanská 1132 / 94, 326 00 Plzeň,  je možné osobně vyřídit i na naší prodejně v Plzni na stejné adrese kde je pro vás otevřen obchod iPhone Plzeň

 

  • Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či MacBooky na míru.

Jakým způsobem kontrolujeme kvalitu telefonů ?

 

  • Každý telefon projde pečlivou kontrolou u vybraných techniků, kteří důkladně prozkoumají celý telefon, před zaskladněním a při odesláním zákazníkovi.

 

  • Kvalita je pro nás na prvním místě. Abychom si byli na 100 % jistí ohledně spolehlivosti zboží, které k Vám poputuje, je podrobeno náročnému testu, kde se hodnotí a zkoumá originalita všech dílů.

 

  • Produkty si důkladně prověříme. Jako prodejce vám vždy garantujeme prověřený původ, který si důkladně ověřujeme na stránkách Policie ČR v aktuální databázi odcizených telefonů.Díky ní rychle a jednoduše zjistíme, jestli nebyl telefon či jinné zařízení odcizeno podle IMEI a SN čísla. Tato čísla jsou jedinečná pro každý telefon a zařízení.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení